piątek, 16 maja 2014

ZAINSPIRUJ SIĘ! - Upominek na Dzień Matki #3 - kurs na kopertówkę



Moją propozycją na Dzień Matki są kopertówki. Moim zdaniem są świetnym sposobem na podarowanie bonu np. do fryzjera lub spa, karty podarunkowej do ulubionego sklepu czy restauracji, albo po prostu biletu do kina, teatru, czy innych jeszcze rzeczy. Oprócz oczywiście prezentu, dołączamy karnet z życzeniami i gotowe ;-) Taki prezent ma też ten plus, że można go śmiało wysłać pocztą.
Oprócz przykładowej kopertówki, zrobiłam schemat i przygotowałam krótki kursik, żeby pokazać Wam, w jaki sposób powstają moje prace.

schemat:
na czerwono - tniemy
na niebiesko - bigujemy



1. Wycinamy i bigujemy , jak na zdjęciu (wg schematu)

2. Wsuwamy mniejszy element w "skrzydełka" i jeśli trzeba, docinamy, podcinamy... tak, żeby ładnie pasowało ;-)

3. Dopasowujemy wstążkę i bigujemy

4. Przyklejamy "skrzydełka" do bazy, potem wsuwany element do środka "skrzydełek i też przyklejamy

5. Na tym etapie można dodać koronkę lub wycinankę z dziurkacza i następnie skleić wieczko razem, oraz oczywiście ozdobić kopertówkę kivowymi kwiatkami ;-)


Oto efekt:





 


Zachęcam Was do spróbowania, szybko się robi, a efekt moim zdaniem jest świetny - no i bardzo praktyczny ;-)

Pozdrawiam
aszczka

W pracy użyłam:

mój ulubiony papier w pepitkę 
fairy floss 4/9  - na ozdobną koronkę
zawilce czerwone, róże bordowe, kwiaty wiśni białe

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)