poniedziałek, 12 lutego 2018

Walentynka clean and simple

Witajcie,
Już niedługo świętujemy Dzień Miłości, zatem nie mogło na naszym blogu zabraknąć walentynki. A że ja zawsze staram się iść pod prąd - moja walentynka jest bardzo clean and simple oraz nie użyłam ani grama czerwonego koloru.


Bazy craftowe pięknie eksponują biały kolor, który użyłam do napisania krótkiego "love" i fajnie do nich pasuje zwykły szary sznurek - szpagat. Wykorzystałam tu również jeden mały ścinek papierowy, z którego wycięłam trzy serduszka - pamiętajcie o swoich ścinkach, to dzięki nim wpada się kreatywne pomysły!



Miłego Dnia Zakochanych,
Pinezka


W pracy wykorzystałam:

2 komentarze:

  1. NA WALENTYNKI daj ukochanej osobie książkę :) https://www.BOOCLICK.pl/prezenty-walentynkowe-efektem-wow/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Bardzo lubię taką tematykę. Polecę znajomym na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)