czwartek, 1 lutego 2018

Męska kartka na Walentynki

Witajcie ... 
dziś moja propozycja, czyli walentynka w nieco mrocznym klimacie ... a nawet dwie. Nie ukrywam jednak, że bardzo mi one przypadły do gustu. Pewnie dlatego, że nie są cukierkowate :P Wykonałam ją w całości z jednego papieru wykorzystując jego prawą i lewą stronę. Mowa o granatowo-burym papierze z kolekcji Hectic Eclectic.  



A że miłość bywa ognista, wybrałam na te kartki bazy w kolorze czerwonym. Pięknie kontrastują z ciemnym tłem i pomalowanymi brokatowym lakierem tekturkami. (Zarówno serce jak i napis LOVE pochodzą z kolekcji tekturek Rapakivi.)



Trybiki wycięłam ręcznie. Ich krawędzie potuszowałam czarnym tuszem. Całość pochlapałam czerwoną akwarelką w rożnych odcieniach.


Karteczki są bardzo proste ale wymowne w swej formie.
Myślę, że trafią w serce każdemu mężczyźnie ;)
Pozdrawiam
Ki :)



Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=25&controller=product&id_lang=7

5 komentarzy:

  1. Genialne karteczki 💖 zakochałam się i nie mogę oderwać wzroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :) ja również oczu nie mogę oderwać... podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczne! i takie... inne. Podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)