piątek, 30 listopada 2018

Świąteczny home decor

Cześć! 
Bardzo się cieszę, że nadeszła moja kolej na inspirację ponieważ przedstawiam dziś własnoręcznie pomalowane świeczniki. Nie dowierzałam jak zaczęłam zabawę z pastą imitującą mech, że na szkle będzie to tak piękny efekt. Przy moich słabych zdolnościach malarskich ;) uważam, że choinki wyszły świetnie. Chciałam stworzyć klimatyczny aczkolwiek prosty świecznik ze słoiczka bo takie lubię najbardziej. Może nie dowierzacie, ale wystarczyły zaledwie dwa sklepowe produkty do wyczarowania tej magii a były to: pasta imitująca mech leśny oraz białe gesso. Dodałam również wstążkę, ale nie jest to koniecznie, równie fajnie sprawdzi się także sznurek/dratwa :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i spróbujecie zrobić podobne. Pasta imitująca mech sprawuje się świetnie na szkle, W każdej chwili można ją również zedrzeć, zmazać, umyć. 




Druga wersja to po prostu słoiczek pomalowany w całości. w wybranym miejscu 
nakleiłam jedynie  naklejkę w kształcie koła, aby stworzyć "okienko".




Pozdrawiam serdecznie :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)