poniedziałek, 28 stycznia 2019

LO/scrap - kolekcja "Just a Note"

Witajcie ...
Z tęsknoty za produktami a przede wszystkim papierami Rapaivi postanowiłam, że w tym roku wykonam z każdej kolekcji jeden scarp :) Myślę, że warto je sobie "przypomnieć" bo niektóre wzory są naprawdę mega uniwersalne <3


Na pierwszy ogień wybrałam kolekcję Just a Not, której niestety nie ma już w sklepie :( Mi ostał się dosłownie jeden arkusz papieru i paski do samodzielnego wycinania, ale udało się ... w końcu dla chcącego nic trudnego :)


Postawiłam tu na kontrast (czerwony + zielony + biały + czarny) i koła, kółka, kółeczka, które są tu dominującym elementem kompozycji. Poniekąd to właśnie dodatki z pasków do samodzielnego wycinania "podpowiedziały mi" jak zbudować kompozycję tego scrapa.


JEST BOSKO! A wy jak sądzicie?
Pozdrawiam kigabet vel Ki



Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=345&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=352&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)