czwartek, 31 stycznia 2019

Nowe twarze w naszym DT

Witajcie :)
W zeszłym roku pożegnaliśmy naszą projektantkę Reniferove. Kochana, życzymy Ci 
wszystkiego, co najpiękniejsze. Rozwijaj się mediowo i nie zapominaj o nas.

Dziś chcielibyśmy przedstawić Wam nowe twarze DT. Wierzymy, 
że wniosą świeżość i swoją indywidualność i że ich prace przypadną Wam do gustu.
  
Anika


Mam na imię Anika, jestem szaloną artystką ze spokojną duszą, która pomysły ma w głowie od tak. Scrapbooking jest już obecny w moim życiu od około 5 lat, jest moją odskocznią od dnia codziennego, moją pasją, która pojawiła się wraz z pojawieniem się małego człowieczka w moim życiu. Uwielbiam tworzyć kartki, albumy, pudełeczka, ale kusi mnie też świat prac mediowych, który ciągle jest dla mnie wielką tajemnicą. Ogromną frajdę sprawia mi wykonywanie upominków dla najmłodszych, stanowią one większą część moich prac, bo uważam, że dzieci są najfajniejszymi odbiorami. Moje prace nie mogą obyć się bez sznureczków, kwiatków i kolorów. Kocham również kolorować stemple, a gdy mam pomysł i wenę, albo po prostu gdy "POTRZEBA" u mnie staje się matką wynalazków działam w każdej dziedzinie".

Hulka


Mam na imię Edyta i prywatnie jestem pełnoetatową żoną i matką. W świecie scrapowym posługuję się nickiem "Hulka z papieru" i prowadzę bloga http://papierowahulka.blogspot.com/, w którego skromne progi serdecznie Was zapraszam. Zobaczycie tam, że tworzę różne projekty - nie tylko kartki, tagi czy albumy, ale także czekoladowniki, ExplodingBoxy oraz home decor. Lubię pracować w ciszy i skupieniu, a samo tworzenie projektów sprawia mi niesamowitą frajdę i jest moim ukochanym hobby. Uwielbiam też lato, morze i żagle - to stymulanty pozytywnego nastawienia do życia, które staram się pielęgnować w sobie i wokół siebie. Rok 2019 uśmiechnął się do mnie i bardzo mnie to cieszy, ponieważ będę miała tę ogromną radość spotykać się teraz z Wami w ramach DT Rapakivi. Obecność w tak szacownym gronie znanych scraperek to ogromna szansa, za którą bardzo dziękuję - postaram się ją dobrze wykorzystać, prezentując swoje pomysły i projekty. Do zobaczenia:)


W grupie nadal inspirować Was będą: Aszczka, Ivy, Pinezka, Scrapelka, xgalaktyka i ja.
Pozdrawiam serdecznie
Ki :)


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)