piątek, 4 stycznia 2019

Kartka z niespodzianką

Witajcie ponownie. Nie wiem czy wiecie, ale nasza szefowa w minionym roku urodziła córeczkę Hanię. Z tej okazji nie mogło zabraknąć oczywiście karteczki. Chciałam jednak, aby nie była to taka zwykła kartka. Postanowiłam zrobić zawieszkę z imieniem i po prostu przykleiłam ją do kartki taśmą papierową, aby łatwo ją było odkleić i zawiesić. Zależało mi również na chociaż delikatnym ozdobieniu samego frontu kartki, aby nie świecił pustkami po odczepieniu zawieszki. Całość zapakowałam w pudełko, które także ozdobiłam.

Do ozdobienia zawieszki posłużyły mi kolorowe mini gwiazdki, którymi wypełniłam literkowe okienka, przy poruszaniu fajnie grzechoczą ;-) Na pólkach Rapakivi znajdziecie mnóstwo takich ozdób:dział z brokatem, cekinami i mikrokulkami




Po odczepieniu zawieszki, kartka wygląda tak:



A  tu już całość w pudełku, w którego wieczku wycięłam okienko i podkleiłam przezroczystą, sztywną folią. Na wierzchu przykleiłam litery, które wycięłam wcześniej w ramce - nic się nie marnuje ;-)



Pozdrawiam
Aszczka

W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1133&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)