czwartek, 3 października 2019

Dla świeżo upieczonego emeryta

Kartka, którą chciałabym dzisiaj Wam pokazać przygotowałam z okazji przejścia na emeryturę znajomego pana, który postanowił ten dzień świętować z prawdziwą pompą ;) 

Kartka powstała na kraftowej bazie DL. Ten format kartek ostatnio bardzo przypadł mi do gustu. i na pewno wkrótce pokażę Wam więcej takich prac. Ciemnoniebieski papier Hectic Eclectic #6 połączyłam z miętowym A Hint of Pepper #3. bardzo podoba mi się ten kontrast między intensywnym granatem, a delikatną zielenią. Dodałam pracy nieco przestrzenności ozdabiając ją papierową serwetką wyciętą z papieru kraftowego. Wysoka gramatura papieru (300 gsm) sprawia, że wykrojnikowe wycinanki zyskują ładny, zaokrąglony brzeżek i wyglądają bardzo elegancko.


Główną ozdobą pracy jest jednak bogata, pionowa kompozycja z kwiatów, owoców i ryżyków. Centrum bukietu stanowią białe kamelie, które absolutnie uwielbiam. Połączyłam je z białymi, klasycznymi różami, które sprawdzają się zawsze. Dolne płatki niektórych kwiatków oskubałam uzyskując w ten sposób niewielkie pączuszki. Kontrastu całości dodają duże i małe oliwkowe owoce głogu. Kompozycję dopełniają też niewielkie pręciki z podzielonych na fragmentów pręcików w kiściach.


Liście, które wykorzystałam w kompozycji wycięłam z papieru A Hint of Pepper #3. Żeby odznaczały się na tle z tego samego papieru potuszowałam ich brzegi. Dodałam też gałązki wycięte z kremowego papieru 300 gsm


Kartka do świeżo upieczonego emeryta powędrowała w eleganckim pudełku z okienkiem.


Mam nadzieję, że, pełna ciepłych słów, stanowiła miły upominek dla obdarowanego :)

Pozdrawiam serdecznie,


W pracy wykorzystałam takie produkty ze sklepu Rapakivi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)