poniedziałek, 28 października 2019

Poniedziałek z Gościem - Iva - część 1

Zapraszamy na kolejną odsłonę naszego gościnnego cyklu. Nasze zaproszenie przyjęła Iva z bloga Prezent Sam w Sobie, która przygotowała dla nas prawdziwe cudeńka. Nie przedłużając, oddaję więc głos Iwonie.

Hejka :)

Dzisiaj i jeszcze przez najbliższe dwa poniedziałki mam zaszczyt być tutaj z Wami na blogu Rapakivi - bardzo dziękuję za zaproszenie :)

Rękodziełem zajęłam się parę lat temu.
Za czasów młodości pochłaniały mnie prace z włóczką i szycie (skończyłam szkołę dziewiarską), natomiast od 6 lat zakochałam się w pracach z papieru.
Tworzę kartki, albumy ale przede wszystkim exploding boxy. To właśnie od nich powstałą nazwa mojej firmy, którą prowadzę od maja tego roku.
Tak Prezent Sam w Sobie to moje małe królestwo, które pozwala mi zapomnieć o szarej rzeczywistości, dzięki niemu jestem osobą spełnioną, niezależną, szczęśliwą i uśmiechniętą :)

Znajdziecie mnie:



Moja dzisiejsza praca to własnie taki mały, świąteczny exploding box z malutką również papierową choinką. Przygotowałam go z myślą o zbliżającym się wielkimi krokami kiermaszu.












Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


Produkty ze sklepu Rapakivi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)