poniedziałek, 24 lutego 2020

Kurs DIY - niebieskie kwiatki

Witajcie :)
Przygotowałam dla Was kurs na kwiaty z foamiranu.
Największą jego zaletą jest to, że te kwiaty wykonuje się naprawdę błyskawicznie.

Potrzebne materiały:

- pręciki drobne matowe brudny róż lub bordo

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1916&controller=product&id_lang=7

- foamiran jasnoniebieski lub niebieski 
  
- dowolny wykrojnik "kwiaty", suszarkę lub nagrzewnicę, suche pastele :)

-----

Z niebieskiego foamiranu wycinamy kwiaty. Ja wybrałam jasnoniebieski.


Suchą pastelą w kolorze ciemnego różu malujemy wewnętrzną część płatka.


 Środek płatka przytrzymujemy dłutkiem kulkowym (lub innym narzędziem - u mnie szydełko).
Ciepły strumień z suszarki kierujemy na płatek. Pod wpływem ciepła skurczy się on do środka.




Tak wyglądają nasze płatki teraz :P


Składamy płatki kwiatka od najmniejszego do największego.
Za pomocą szydełka przeciągamy pręciki.


Kwiatek jest gotowy. Teraz drobna kosmetyka ;)


Delikatnie "zwijamy" kwiatek i malujemy jego zewnętrzne a potem wewnętrzne brzegi
pastelą w kolorze kremowym.  Dzięki temu kwiaty nabiorą blasku :)


I gotowe kwiatuszki :)

 

Na koniec moje dwie przykładowe prace z użyciem powyższych kwiatów.


Kurs na mała piankowe kwiaty Klaudii znajdziecie tu ---> klik ...

Pozdrawiam
kigabet vel Ki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)