środa, 5 lutego 2020

W kropki

Wiecie, że ruszyło nasze najnowsze wyzwanie bingo? Zachęcam Was do wzięcia w nim udziału. Ja, gdybym potrafiła przeczytać ze zrozumieniem, mogłabym zgłosić moją dzisiejszą inspirację na to wyzwanie, ale niestety - papier w kropki to nie to samo co papier w paski ;)
Za to chciałam Wam pokazać mój pomysł na pudełko na kartkę i craftowe duże bazy do kartek. Przede wszystkim chciałam zrobić albumik z naszych wspólnych zdjęć, ale nie chciało mi się wymyślać bazy i kombinować z papierami, postanowiłam więc skleić za pomocą taśmy washi dwie bazy do kartek i zrobić album harmonijkowy. 
Jak już ozdobiłam okładkę pomyślałam, że tak trochę ubogo to wygląda (nawet jak dla takiej fanki minimalizmu, jak ja), więc złożyłam pudełko z serduszkiem, ozdobiłam boki tym samym papierem, co okładkę albumu i pomyślałam, że wyszedł mi bardzo fajny prezent walentynkowy dla Ukochanego :)





Tu widać łączenie dwóch baz do kartek, dzięki którym mam album harmonijkowy na zdjęcia.



Pozdrawiam,
Agata Pinezkowa

W pracy wykorzystałam:


oraz



1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)