środa, 5 września 2012

Wyzwanie #9 - na słodko :-)

Witajcie serdecznie,

nowy miesiąc to oczywiście nowe wyzwanie, ale najpierw czas na wyniki sierpniowej edycji naszej zabawy. Otrzymaliśmy ogromną ilość fantastycznych, ślubnych prac za co bardzo, bardzo Wam dziękujemy.

W sierpniu wyróżnienie i bannerek top 3 


otrzymują:





A nagrodę główną, czyli bon 50 zł na zakupy i możliwość zaprezentowania się na naszym blogu wraz z podaniem wytycznych do październikowego wyzwania random przyznał...


... osobie z numerem 43, czyli inthenesve. Gratulujemy i prosimy o kontakt (iwona@scrapakivi.com)


Wszystkim bardzo dziękujemy za otrzymane prace i zapraszamy do udziału w kolejnym wyzwaniu, które tym razem przygotowała dla nas lipcowa zwyciężczyni, czyli CarmenAlice :-)


Witajcie :) Mam na imię Alicja, w wirtualnym świecie posługuję się nickiem CarmenAlice. Odkąd pamiętam mój zachwyt budziły własnoręcznie wykonane kartki okolicznościowe i wiedziałam, że kiedyś spróbuję swoich sił w kartkowaniu... Mam słabość do pięknych papierów. Te, które szczególnie mi się podobają, leżą na dnie szuflady, czasem je wyciągam i podziwiam. Zbieram wszystko, co kiedyś mogę wykorzystać do ozdobienia prac. Uwielbiam wyzwania! To one są dla mnie źródłem nieustającej inspiracji i pretekstem do stworzenia czegoś wyjątkowego. Tworzę dla samej radości tworzenia, często bez okazji. Kartki zrobione w ramach relaksu w jakimś momencie na pewno się przydadzą - ot choćby do obdarowania miłych mi osób :)
Dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania. Mam nadzieję, że wytyczne skuszą Was do podjęcia wyzwania :)

Zapraszamy na blog CarmenAlice, gdzie możecie podziwiać Jej prześliczne prace. 

Alicja przygotowała dla nas takie wytyczne:

Na przekór jesiennej chandrze czy pogodzie ma być kolorowo, słodko i wesoło - w ramach wyzwania proponuję wykonanie opakowania na słodycze. Ładnie zapakowany słodki upominek na pewno poprawi nastrój naszym najbliższym, będzie miłym dodatkiem do kawy na spotkaniu z przyjaciółką... 

Stworzyła także przepiękny czekoladownik:


  

Nasze zdolne projektantki również przygotowały dla Was słodkie inspiracje:

Monia:

Moja malutka córeczka w tym roku poszła do pierwszej klasy. Aby umilić jej pierwszy dzień w szkole zrobiłam dla niej kartkę ze słodkim dodatkiem. 


Tornister się otwiera, a wewnątrz umieściłam kilka czekoladek Wink


Wykorzystałam:

- karton 30 cm x 30 cm białe płótno;
- papier Be Optimistic #1
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6.

Katrina przygotowała urocze torebki pełne słodkości:




Użyłam następujących materiałów:
 
- papier Be Optimistic #6;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be Optimistic pasek #1
- elementy do samodzielnego wycięcia Be Optimistic pasek #2
- elementy do samodzielnego wycięcia Hectic Eclectic pasek #1
- elementy do samodzielnego wycięcia Hectic Eclectic pasek #2

Asica.p:

ja zrobiłam opakowania na wafelki



Wykorzystałam:

- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #5;
- papier Be Optimistic #6;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be Optimistic pasek #1
- elementy do samodzielnego wycięcia Be Optimistic pasek #2

Karmeleiro:

ja też mam na wafelek dla słodkiej babeczki wraz zaproszeniem na ploteczki przy kawie.  



Użyłam:

- karton 30 cm x 30 cm w białe prążki
- karton 30 cm x 30 cm w kremowe prążki; 
- papier Hectic Eclectic #4;  
- papier Be Optimistic #1

Mamy nadzieję, że zainspirowały Was nasze prace i z chęcią weźmiecie udział w naszej zabawie. 

Przypominamy o kilku zasadach:

- do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę;
- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;
- wyzwanie można łączyć z innymi;
- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-)
 
Na słodkości od Was czekamy do 25 września :-) 

 

5 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! Piękne i apetyczne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające i zaskakujące są Wasze inspiracje! Serdecznie gratuluję wyróżnionym i nagrodzonym Dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję Maarchewkowej i Dagaj7.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)