środa, 19 września 2012

Wspomnień czar

Długo zastanawiałam się jaki przygotować urodzinowy prezent mojej psiapsółce... i tak jakoś same mi w ręce wpadły nasze wspólne zdjęcia z wczesnej młodości (czy też późnego dzieciństwa), które doczekały się oprawy w postaci albumiku 12x14 cm:




Za bazę posłużyły mi papiery Hectic Eclectic #3, na okładce pojawiły się także elementy z papieru Be Optimistic #4. Obramowania zdjęć zrobiłam z papierów Hectic Eclectic #1 oraz Winter Elegance #3.






Poza tym dorzuciłam skrawki papieru Winter Elegance #2, zwykłego pakowego papieru, a także taśmy dekoracyjnej. I pocięłam dodatkowo starą kliszę fotograficzną...



W ten sposób w poręcznej niewielkiej formie zamknęłam nieco wspomnień... Zachęcam Was do tworzenia takich mini albumików - są nie tylko świetną pamiątką, ale i oryginalnym prezentem. A także do łączenia papierów z naszych różnych kolekcji, jak widać świetnie się uzupełniają.

Pozdrawiam,
Katrina

2 komentarze:

  1. Taki albumik ze zdjęciami z dawnych, dobrych czasów to jeden z najwspanialszych prezentów jaki można dać przyjaciółce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album!
    Piękne wstawki ze ścinków :)
    Ale zdjęcia! No po prostu muszę się wypowiedzieć :)
    Żadne widoki, żadne zdjęcia z uroczystości nie oddają tyle emocji, co zdjęcia z dawnych, szkolnych lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)