piątek, 28 września 2012

Skromnie ;-P

HOP, HOP!
Ostatnio dowiedziałam się, że robię niesamowicie skomplikowane kartki, z mnóstwem elementów i szczegółów.
Chciałam tak dla odmiany zrobić jakieś dużo prostsze, chociaż wyszło i tak po mojemu, to faktycznie są "skromniejsze" :)
Użyłam we wszystkich wycinanych tagów HOT&COLD #6 i cudownego kropkowego papieru H&C #4 (stanowczo mój ulubiony w kolekcji!)
 
W pierwszej z nich poza skromną kokardką dodałam też wycięte kwiatki z papieru H&C#1.
 



 
Druga, w której pofolgowałam z warstwami (to co kocham!), na taga naszyłam guziki, dodałam przeszycia, trochę sznurkowej tasiemki:
 



 
W trzeciej postawiłam na całkowitą prostotę, żadnych warstw papierowych, jedynie własnoręcznie wykonane kwiatki, perełki i trochę sznurkowej tasiemki.
 



Takie kwiatki możecie bardzo łatwo wykonać sami! Należy jedynie przygotować trzy kółeczka (każde kolejne trochę mniejsze od poprzesniego), u mnie były to dwa papierowe i jedeno koronkowe. Kółeczka papierowe tniemy i gnieciemy.
 

Następnie naklejamy kolejne warstwy na siebie, w środek wklejamy miniaturowe perełki i sypiemy brokatem.
 

Mam nadzieję, że moje proste kartki zainspirują Was do eksperymentowania z papierami HOT&COLD, bo dają one ogromnie dużo możliwości!
 
 
Noomiy
 
 
Użyłam:
 
- papieru Hot&Cold #1
- papieru Hot&Cold #6
- papieru Hot&Cold #4
 

 
 

7 komentarzy:

  1. hoho, zaszalałaś na całego. Chciałam wybrać, która najbardziej mi się podoba, ale nie potrafię się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skomplikowane kartki! twoje prace są piękne, uwielbiam warstwy i "piętra" w kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miał być pytajnik: Skomplikowane kartki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei bardzo lubię nawarstwione kartki.
    Może dlatego, że głównie je oglądam :)

    To co mnie zainteresowało to klej, którego używasz do klejenia kwiatków?

    ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)