piątek, 21 września 2012

Jesienny ślub

Witajcie!

Dziś chcę wam pokazać dwie kartki ślubne w jesiennych barwach.
W pierwszej połączyłam papier BeOptimistic #2 w pięknym energetycznym pomaranczowym kolorze z czekoladowym brązem papieru HecticEcletic #1. Aby nieco rozjaśnić to połączenie, użyłam jasnych dodatków: napisu na białym papierze, białej wstążki, zawijasków wyciętych z papieru WinterElegance #2 oraz papierowych różyczek.



Użyte materiały:
- papier BeOptimistic #2
- papier HecitcEcletic #1
- papier WinterElegance #2
- katron białe płótno
- karton białe prążki
- papierowe różyczki

Do zrobienia drugiej kartki również użyłam papieru HecticEcletic #2. Tym razem połączyłam go z papierem Time4Joy #4. I tym razem postawiłam na jasne dodatki. 

 

Użyte materiały:
- papier Time4Joy #4
- papier HecticEclectic #1
- papier WinterElegance #2
- katron białe płótno
- karton białe prążki

Pozdrawiam :-)

Witch_m

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)