piątek, 23 sierpnia 2013

Weekend z marbellą - dzień. 1 Ślubnie

Witajcie,

w tym miesiącu mamy ogroooomną przyjemność gościć na naszym blogu wyjątkową scraperkę, którą wyróżnia nie tylko niepowtarzalny styl, ale też niezwykła elegancja, pomysłowość i staranność w każdej wykonywanej przez Niej pracy. Jest mistrzynią małych form - ahh, te cudne tagi i fantastyczne kartki - oraz niedoścignionym wzorem jeśli chodzi o tworzenie własnych kwiatków z papieru. Przygotujcie się więc na weekend pełen zachwytów, bo przez trzy najbliższe dni będziemy gościć u nas marbellę :-) 


Witam serdecznie

Mam na imię Monika, a mój nick to marbella. Rękodzieło to moja pasja. Jak sięgnę pamięcią, zawsze wycinałam, kleiłam, szyłam, składałam. Najbardziej lubię pracę z papierem i tkaninami. Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory. Tworzę pod wpływem impulsu, być może dlatego efekt końcowy często różni się od zamierzonego. Ważne jest, aby mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował. Wszystkie kwiaty, które występują w moich pracach wykonuję sama. Zapraszam na mojego bloga Gallery of handicrafts

Bardzo dziękuję za zaproszenie Ivy do gościnnego występu na blogu Rapakivi

Na początek marbella przygotowała piękną kartkę ślubną na bazie kremowego papieru Winter Elegance #2.


Główną ozdobą są oczywiście fantastyczne, ręcznie wykonane kwiaty. 



W pracy Monika wykorzystała też eleganckie półperełki z naszego sklepu, które stanowią piękną i subtelną ozdobę kartki. Napis został wydrukowany na papierze wizywótkowym "plaster miodu".


Po więcej inspirujących prac marbelli zapraszamy już jutro :-)


Wykorzystane materiały:

- kwadratowa baza do kartek w kolorze kremowym (już niedługo w naszym sklepiku);
- papier wizytówkowy "plaster miodu";

4 komentarze:

  1. cudna, uwielbiam prace marbelli

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez sie bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, romantyczna i subtelna. Uwielbiam kwiaty ręcznie robione. :) Mogę prosić o oświecenie w kwestii użytych wykrojników? Co to za śliczności?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)