piątek, 9 sierpnia 2013

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #8

Witajcie,

dzisiaj mamy dla Was kolejną ekspresową, weekendową zabawę. Tym razem bardzo, bardzo liczymy na Wasze kreatywne, nieszablonowe myślenie, bo temat zabawy jest naprawdę oryginalny i nietypowy. 

Wiecie jak bardzo uwielbiamy papierowe kwiatki. Wystarczy spojrzeć na nasze sklepowe półki :-) Po cichutku dodam, że niedługo pojawi się na nich jeszcze troszkę kwiatowych nowości ;-P Ale, ale... czasem, żeby nam coś się nie przejadło, warto na chwileczkę odłożyć to na bok, więc dzisiaj prosimy Was abyście pochowali swoje kwiatowe zapasy w miejsca, z których nie będą Was kusić, bo tym razem temat naszej zabawy brzmi

...

...

...

kobieca/dziewczęca kartka... bez kwiatków 

Kartka może mieć dowolne rozmiary i dowolną formę (tradycyjnie otwierana albo jakiś oryginalny składaczek), wykonana w dowolnej kolorystyce, z użyciem dowolnych materiałów. Warunek jest jeden: absolutnie żadnych kwiatków! A to oznacza nie tylko gotowe papierowe czy materiałowe kwiatki, wycięte dziurkaczem/wykrojnikiem czy zrobione ręcznie, ale też zero kwiatowych stempli, papierów w kwiatki, wstążeczek w kwieciste wzory ani innych dodatków z jakimkolwiek kwiatowym rzucikiem. Trudne? Na pewno dacie sobie z tym radę :-)))

Już nie możemy doczekać się Waszych prac :-) W zamian dla zwycięzcy zabawy mamy mały zestaw naszych produktów:


Znajdziecie w nim:

- bazy do kartek a6 białe - 10 szt.;
- bazy do kartek DL - 10 szt.;
- jasnofioletową wstążeczkę w groszki;
- fioletową wstążeczkę w kratkę;
- sznurek lniany, bielony - 5 m;
- szaro-niebieski sznurek pocztowy - 5 m;
- pręciki perłowe 3 mm - w kolorze białym, kremowym i różowym;
- pręciki perłowe 6 mm - w kolorze białym, kremowym i różowym;
- ametystowe kryształki samoprzylepne;
- jasnofioletowe, opalizujące cekiny;
- papierowe serwetki w dwóch rozmiarach - 10 cm i 20 cm.

Zanim weźmiecie udział w zabawie, przypominamy o kilku zasadach:

- praca musi być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;
- na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę;
- wyzwanie można łączyć z innymi;
- prosimy o podanie linka bezpośrednio do posta z pracą;
- prosimy też aby w treści posta wspomnieć, że bierzecie udział w naszym wyzwaniu, możecie także poczęstować się naszym banerkiem :-)
- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli znajdą się one w Waszej pracy.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy jedną, której autor/autorka otrzyma naszą nagrodę.

Na Wasze prace czekamy do niedzieli 11 sierpnia do północy. Wyniki podamy we wtorek 13 sierpnia po południu.

Zapraszamy do zabawy :-)

12 komentarzy:

  1. Niezłe to wyzwanie!
    Zwłaszcza dla lubiących kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe wyzwanie:-) A może być z okazji narodzin dziewczynki?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że może być :-) Byle tylko bez kwiatków ;-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam sobie działać, ale trochę się zacięłam, bo już nie wiem czy ornamenty na papierach takich jak Watson czy Hatric Electric to kwiatowe wzory czy ornamenty???

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wczoraj zrobiłam , i dokładnie oglądałam wszystko inie ma u mnie żadnego kwiatka. Ornamenty nie są kwiatowe,na wstążce nie mam kwiatków. Ciężko było ale dało rady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ja spróbuję tym bardziej, że nigdy wcześnie nie odważyłam się wziąć udziału w żadnym wyzwaniu... Hmm, bezkwiatowo, będzie... ciężko. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja popróbowałam zmierzyć się z tym wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział i ja:)Oto moja propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest godz. 13.35- 10 przeszło godzin do dodawania prac- niestety, po mimo kilku prób nie mogę dobić się do linkza
    moja praca tu: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2013/08/oszczedna-kobieca-bez-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie dodać link :-) Chyba teraz wszystko działa tak, jak powinno :-)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)