czwartek, 29 sierpnia 2013

Bukiet dla dziadka



Dzisiaj mam dla Was dziewczęcego scrapa stworzonego głównie z kolekcji Just a Note:


Jasne, stonowane kolory tej kolekcji przełamałam nieco mocniejszym różo-fioletem z Hectic Eclectic.
Oprócz tego dodałam nieco drobiazgów w postaci kwiatków, półperełek, sznurka i papierowej serwetki (szczegółową listę znajdziecie na końcu tego posta):


Dawno nie pracowałam z takim dużym zdjęciem... mam nadzieję, że dobrze sobie z nim poradziłam i mój scrap przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam,
Katrina

Użyte materiały:

papier Just a Note #5
papier Just a Note #6
papier Hectic Eclectic #2
pasek Just a Note #2
półperełki 4 mm białe
półperełki 4 mm fuksja
cekiny okrągłe 6 mm fiolet biskupi
sznurek biały 1 mm bielony
serwetka papierowa 10 cm biała
różyczki "bibułki" 20 mm różowe
różyczki "bibułki" 20 mm fioletowe
drobne różyczki 15 mm białe
duże karbowane róże 30 mm białe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)