wtorek, 8 kwietnia 2014

Przedstawiamy nasze nowe DT :-)

Chyba nadszedł już czas, żeby ogłosić wyniki naszego DT Call, prawda? :-) 

Bardzo dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Jak zwykle wybór projektantek był dla nas naprawdę ciężkim orzechem do zgryzienia :/ ale powtarzaliśmy sobie, że za trzy miesiące będziemy mogli zaprosić do nas kolejne kreatywne osoby i mamy nadzieję, że niektórzy z Was jeszcze raz odpowiedzą na nasze DT Call :-)

A tymczasem z radością informujemy, że do naszego DT jako Gościnne Projektantki dołączają dwie bardzo zdolne Dziewczyny, które już pokazały niejednokrotnie na swoich blogach, że z kiviowych produktów potrafią stworzyć prawdziwe cudeńka :-)

Aka


Mam na imię Ania, w sieci istnieję jako Aka. Odkąd pamiętam, zawsze coś tworzyłam (bardziej lub mniej udanego, ale było;). Biżuteria, masa solna, farby, kredki, ołówki, modelina, witrażyki.... Natomiast scrapbooking odkryłam w sierpniu 2011 roku, miesiąc później założyłam bloga: poczekalniaAka.blogspot.com. I od tamtego czasu papiery u mnie rządzą! Gdybym miała określić swój styl - to bardzo lubię vintage, przedarcia, tuszowania, zaczynam mediować od czasu do czasu. Również zdarzy mi się czasem zrobić bardzo kolorową pracę i dopiero oglądając zdjęcia zastanawiam się, czy to aby ja skleiłam. Trzeba czegoś spróbować, żeby wiedzieć, że się czegoś nie potrafi. I tego Wam życzę - zabawy z papierami! Miło mi zaczynać nową przygodę tutaj:)

Piękne prace Ani możecie podziwiać m.in. na Jej blogu: poczekalniaAka.blogspot.com

Ikemo


Witam, nazywam się Ikemo, czyli Ola ;) Papierowa pasja wciągnęła mnie na dobre już dwa lata temu, ale mam wrażenie jakbym to robiła od zawsze! Uwielbiam różne style i techniki, a najbardziej przypadły mi do gustu przestrzenne prace. Wielowarstwowość to moje drugie imię ;) Jakby do tego dodać szczyptę przeszyć, garść kwiatów i kilka kropel strzępień to wyjdzie mój przepis na kartki. Oto cała ja... i moje dzieła, którymi się z Wami dzielę!

Prace Oli, pełne Jej pozytywnej energii znajdziecie na Jej blogu: http://malefantazjeoli.blogspot.com/ 

Mamy dla Was też kilka innych ogłoszeń związanych z naszym DT i firmowym blogiem :-)

Po pierwsze, jak pewnie niektórzy z Was zauważyli już wczoraj, po kilkumiesięcznej przerwie wróciła do nas Noomiy... i to z jakim fantastycznym scrapem na początek :-) Kto jeszcze nie widział, niech szybko zajrzy tutaj --> klik, klik

Po drugie, rozszerzyliśmy nieco skład naszego DT - Aszczka i Rudolph zgodziły się zostać z nami na dłużej, co nas naprawdę baaardzo cieszy, bo to fantastyczne, bardzo kreatywne i przesympatyczne Dziewczyny :-) 

Po trzecie, z naszego bloga znika cykl z inspiracjami - Litery i słowa były ostatnim tematem, z jakim nasze DT zmierzyło się w tym cyklu. Nie oznacza to jednak, że z podobnych inspiracji zrezygnujemy na zawsze. Przygotowaliśmy dla Was aż trzy nowe, interesujące cykle, co oznacza więcej porad, kursów i pomysłów na kreatywne wykorzystanie naszych produktów. Pierwszy z naszych nowych cykli pojawi się na naszym blogu już jutro :-)

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)