środa, 16 kwietnia 2014

ZAINSPIRUJ SIĘ! #1 - ozdabiamy dom na Wielkanoc - wianek z tekturkami

Zapraszamy dzisiaj na kolejny nowy cykl na naszym blogu - ZAINSPIRUJ SIĘ! - w którym nasze zdolne Projektantki będą przedstawiać Wam swoje prace na jeden, określony temat. Spodziewajcie się mnóstwa pięknych prac, fantastycznych pomysłów, cennych porad i ciekawych kursów :-) 

Dziś zapraszamy na inspiracje pt.

Ozdabiamy dom na Wielkanoc


Witajcie,

teraz moja kolej na pokazanie Wam wielkanocnej ozdoby. Bardzo lubię wianki, dlatego przygotowałam jeden, do ozdoby którego wykorzystałam tekturki.



Jak widzicie wykorzystałam tutaj tekturki w kształci jajek oraz zajączka, które pomalowałam za pomocą farbek akrylowych. Kolory nałożyłam przy pomocy patyczków higienicznych a następnie spryskałam wodą, by kolory lekko się ze sobą zmieszały.



Z tekturkami "baziami" postąpiłam troszkę inaczej. Najpierw pomalowałam je farbką kremową, akrylową. Kiedy wyschły, nałożyłam klej "Magic". Zanurzyłam je w mikrokulkach a potem posypałam jeszcze trochę brokatem. Kiedy wyschły, dodałam brązowego koloru pod postacią farbki akwarelowej.






Tutaj jeszcze możecie zobaczyć, że jedną z pisanek nie tylko pomalowałam, ale również potraktowałam pastą strukturalną i za pomocą maski nałożyłam dodatkowy wzór:


Życzę Wam słońca i pogody na święta!

Użyłam:


Zajrzyjcie też do nas o 15.00. Wtedy swoje pomysły na wielkanocne ozdoby przedstawi Noomiy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)