poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Minia album z podkładek na piwo ...


Z czasem takie rzeczy - mam tu na myśli np podkładki pod piwo - zaczynają nam się mnożyć i człowiek kombinuje co z tym zrobić? Bo wyrzucić szkoda! 


W ten oto sposób zrodziła się idea mini album pt: "10 słów". Wybrałam swoje ulubione mega energetyczne focie ... dopasowałam do nich odpowiednie papierki i rożnego rodzaju dodatki i zaczęłam szaleć ..... 














Bawiłam się świetnie Was też zapraszam do wykonywanie takich niekonwencjonalnych albumików :)

 kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #3"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #4"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #5"
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic #6"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optymmistic #6

4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)