wtorek, 15 kwietnia 2014

Wielkanocnych drobiazgów parę




Jajko styropianowe czekało aż rok, żebym się za nie zabrała. W końcu się udało ;)
Jajko pomalowałam gesso, pochlapałam tuszami i postanowiłam ozdobić białymi różyczkami. Całość uzupełniłam siankiem, lnianym sznurkiem i odrobiną koronki. Podstawę skleiłam z papieru Hectic Eclectic 2.
Na sianku jest też miejsce dla tekturowego zajączka.




Użyte materiały:

Wiadomo, że szewc w dziurowych butach chodzi, więc kartki wielkanocne dla siebie przygotowuję na ostatnią chwilę. Postanowiłam przygotować wszystkie w podobny sposób, miało być radośnie i kolorowo. 
Tak niewielkie karteczki (wielkość 10 cm x 12 cm) mogą też być też ozdobą wielkanocnego stołu.

Pierwsza powstała z:


Drugą wykonałam z:


Kolejną z pisanką w paseczki wykonałam z:


Czwarta kartka w kolorach pastelowych:


Piąta, ostatnia to też pastelowe barwy:


A tak karteczki wyglądają razem:




 A jak Wasze twórcze przygotowania do Świąt?
Pozdrawiam serdecznie!

Aka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)