wtorek, 8 kwietnia 2014

Wiosenne zapiski



Witajcie!

Papiery z nowej kolekcji Rapakivi skojarzyły mi się z delikatną wiosną i aż pchały się pod ręce nożyczki i klej, by sklecić z nich wielkanocne kartki, ale powiedziałam stop :) Jest na to jeszcze czas, zróbmy coś delikatnego i kobiecego. I tak powstał notesik. Co się w nim znajdzie, jeszcze nie wiem, może podaruję go komuś?


Do ozdobienia użyłam ślicznych, delikatnie kremowych kwiatów, do tej pory trudno było mi je wkomponować w pracę, ale ostatnio coraz bardziej je lubię.


Nie mogłam również oprzeć się urokowi mini tagów...





Pozdrawiam Was ze słońcem w tle!

Użyłam:

Papiery Fairy Floss zestaw 9 ark.
różyczki "bibułki" kremowe
mini tagi
sznurek biały lniany bielony
sznurek khaki lniany

4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)