piątek, 16 października 2020

Jesienny Art Journal ze "ścinków"

Cześć!
W dzisiejszym wpisie mam dla Was zupełnie coś nowego! Zimna, szarobura jesień natchnęła mnie do wykonania wpisu w Art Journalu. Do stworzenia tła użyłam farb akrylowych i czarnego gesso, które nie tylko nadaje się do zabezpieczenia powierzchni przed malowaniem po niej farbami, ale i świetnie służy jako czarna farba ;) Mój wpis powiedziałabym jest trochę mroczno-ponury i wprowadzający w zadumę. Jesień, to dla mnie właśnie taki czas. 


Jak zwykle nie próżnowałam z produktami dostępnymi w sklepie Rapakivi. A zaczęło się od wykorzystania ścinków z Kiviowych papierów. Widzicie tą fakturę pod farbami? To właśnie ścinki z wyciętych wykrojnikiem listków, lub cienkie paski, które zostały mi po poprzednich inspiracjach. Tak jak mówiłam jesień dla mnie jest szaro-bura więc papiery pokryte są farbą w ciemnych kolorach. Za to na pierwszy rzut oka widać tekturkę  Panel w kratkę 8cm, i śliczne różyczki w kolorze bordowym. 



 
A Wy tworzycie czasem wpisy w Art Journalu?
Pozdrawiam Was serdecznie!
Patrycja 


W pracy wykorzystałam:

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)