wtorek, 27 października 2020

Komplecik dla dziewczynki

Cześć,
zanim świąteczny nastrój na dobre nam się udzieli, chciałam się jeszcze z Wami podzielić kompletem, jaki przygotowałam dla małej Ali. Kolega w pracy ponownie został ojcem, więc działowo postanowiliśmy przekazać mu mały upominek. Na komplet oprócz oczywiście kartki, składa się jeszcze różowa baza kopertowa, w której umieściłam bon prezentowy. Całość umieściłam w pudełku z szybką. Głównym motywem kartki jest shaker box, który stanowi tło dla imienia dziewczynki. Literki wycięłam z brokatowego arkusza. Do tego ramka z listkami, którą delikatnie podkolorowałam i śliczne tekturowe gałązki. Nie mogło oczywiście zabraknąć też kwiatów. Myślę, że wyszło dziewczęco, kolorowo i radośnie.







Pozdrawiam Aszczka


W pracy wykorzystam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)