środa, 7 października 2020

Złota jesień polska

Witajcie :)
Jesień na dobre się u nas rozgościła. Mam tę przyjemność, że mieszkam na obrzeżach miasta i za oknem mam widok na piękny brzozowy las, który o tej porze roku jest niezwykle malowniczy. Stał się ona dla mnie inspiracją do wykonania dwóch kartek.

Sięgnełam jak na jesień przystało po kraftowe bazy, które z kolorami żółci i złota pięknie współgrają. Kwiatowe kompozycje uzupełniłam naturalnymi dodatkami: żołędziami i szyszkami. Jest tu też sporo tekturowych akcentów w tym moje ulubione listki jarzębiny. Pomalowałam je na złoto. Ten kolor odgrywa tutaj zresztą kluczową rolę.

 
 

Dla kontrastu pojawia się błękit. Przypomina mi niebo w słoneczny jesienny dzień.

 
 
 

A wam z czym kojarzy się jesień?
Dajcie znać w komentarzach
Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)