środa, 15 maja 2013

Folder na płytę dla dzieci



Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z uśmiechem na ustach, bo świeci piękne słońce. Temperatura pozostawia troszkę do życzenia, ale przecież nie można mieć wszystkiego. Praca, którą na dziś dla Was przygotowałam idealnie odzwierciedla mój nastrój - wesołe kropeczki, rozsłonecznione kolory, radość na twarzy.




Papiery w kropeczki Hot&Cold oraz Just a Note stały się dla mnie inspiracją do stworzenia folderu na płytę CD. W nim znajdą się bajeczki, czytane przez kilka zaprzyjaźnionych ciotek a folder poleci heeen daleko.



Spodobało mi się też ostatnio kolorowanie stempelków:


Całość zamykana jest przy pomocy delikatnej wstążeczki. Za bazę posłużyła mi szara okładka z bloku technicznego.


Życzę Wam miłego, promiennego dnia!

Użyłam produktów:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)