poniedziałek, 20 maja 2013

Inspiracje muzyczne - dzień 5. Cisza.


Mój świat jest ciszą ... lubie ją ... lubie gdy w tej "pozornej ciszy" słysze to co tak mi bliskie ... szum drzew ... świst wiatru ... świergot ptaków ... łopotanie skrzydeł motyla. To moja muzyka :) Bo tak naprawdę muzyki słucham tylko wtedy, gdy jest mi źle i gdy za wszelką cenę staram się zagłuszyć myśli. Dlatego nie bardzo wiedziałam jak "ugryźć" ten temat ..... Zastanawiałam się jak połączyć te dwa odrębne światy. Przypadkiem natrafiłam na grafikę Lindy ... i tak oto powstał mój "muzyczny" notesik. 


Celowo zdecydowałam się na taką jego kolorystykę wykorzystując tu jedynie ozdobny biały i czarny kartonu do scrapbookingu. Stanowi on kontrast i jest tłem dla misternej wyciętej z papieru dekoracji. 

Tu w zestawieniu z innymi mniej muzycznymi notesikami - bo sie ładnie prezentuje ;)



 Zbliżenie na detale ... i zestawienie ręcznie wyciętych motywów roślinnych z tymi z wykrojnika.


Pozdrawiam 
kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- karton ozdobny 30x30 - BLACK

2 komentarze:

  1. Zjawiskowy! I te misterium... cudo- uwielbiam łączenie bieli z czernią; a tak na prawdę, mam tylko jedną swoją pracę biało- czarną... i nie może się równać z Twoją ;)
    Pozdrawiam ciepło Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Jadwigo za uznanie ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)