piątek, 17 maja 2013

Inspiracje muzyczne - dzień 2. Taniec weselny



Nie umiem śpiewać, nie gram na żadnym instrumencie, ale czasami zdarza mi się tańczyć... i właśnie dlatego w ramach naszego muzycznego tygodnia postanowiłam zmierzyć się z tematem poprzez taniec. A dokładniej nasz pierwszy "weselny" taniec:


Inspiracją była dla mnie nasza ulubiona ślubna piosenka, która leciała podczas naszych oczepin, czyli "Taniec weselny" Kosmofskiego i Muńka:

             

Stąd właśnie został zaczerpnięty tekst stanowiący tytuł scrapa:


I jeszcze małe zbliżenie na szczegóły (co prawda nie dotarły do mnie jeszcze półperełki ze sklepu Rapakivi, ale przy okazji zachęcam Was do zaglądnięcia do tego działu):


Ciekawa jestem jaką muzykę wybrały pozostałe dziewczyny z DT i jakie muzyczne inspiracje jeszcze nas czekają... A Wy też jesteście ciekawi?

Pozdrawiam,
Katrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)