sobota, 18 maja 2013

Inspiracje muzyczne - dzień 3. Mały meloman

Witajcie, dziś trzeci dzień naszych inspiracji muzycznych. W głowie siedzi mi wiele melodii, ale w ręce wpadło mi zdjęcie synka ze słuchawkami na uszach. Moje dzieci, jak tylko usłyszą rytm muzyki, od razu buzie im się śmieją a nogi podrygują, dlatego lubię gromadzić różne utwory.

Do tej pory dziecięce płyty nie miał swojego miejsca.Czas najwyższy było to zmienić i o to jest:


Pudełeczko ma wymiar okolo 16cm na 16cm, tak by swobodnie zmeiściły sięw nim płyty CD. Bazę stanowi karton w kolorze kremowym a do jego ozdoby użyłam papierówz kolekcji Just a Note. Mimo, że nie ma na nich symboli muzyczynych, to jednak tak śpiewająco mi się skojarzyły.


Wnętrze pudełka obkleiłam również.


I jeszcze zbliżenie na różyczki - uwielbiam je skręcać z tych papierów, szczególności w kropeczki ładnie się prezentują.


A na koniec wesoła kokardka, bo przecież dzieciom całe serce na dłoni się daje:


Takie pudełko może też posłużyć za opakowanie na prezent lub na zdjęcia dzieci.

Pozdrawiam Was radośnie!

Użyłam:

karton 30x30 kremowe płótno
papier Just A Note 2/6
papier Just A Note5/6
papier Be Optimistic 1
papierHot&Cold 5
ozdobna wstążka

2 komentarze:

  1. O proszę, na co przypadkiem Mali Melomani trafili w nocy ;)
    Piękne pudełko, przydatne i coś z bliskich nam tematów :) Chętnie polecimy u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)