wtorek, 10 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje #2. Biała choinka


Papierowe kwiatki są jedną z moich scrapowych słabości. Kocham je absolutnie w każdej formie i uważam, że nigdy nie ma ich zbyt wiele ;-P. Chociaż kwiatki (no, może poza poinsecjami) nie są raczej elementem świątecznych dekoracji, postanowiłam jednak wykorzystać je do zrobienia prostej świątecznej choinki. Całą wykonałam na białej bazie i z białymi ozdobami z myślą, że "białe pasuje do wszystkiego" i na przyszły rok też się przyda ;-P


Bazą choinki jest styropianowy rożek, który pokryłam lekką jak śnieżny puch pastą strukturalną



Dookoła bazy przewiązałam lniany sznurek...


...wokół którego zaczęłam układać dodatki (pod nimi sznureczek stał się niewidoczny, a dzięki niemu ozdoby udało mi się ułożyć w miarę równo). Najpierw przyczepiłam duże, białe zawilce. Dzięki brokatowym środkom wyglądają całkiem "świątecznie" ;-)


Potem zaczęłam dokładać kolejne dodatki - oszronione kulki głogu, białe winogronka, "cukrowe gwiazdki", białe różyczki (te drobne i drobniutkie ;-P)... Dla podkreślenia świątecznego charakteru dorzuciłam też liście ostrokrzewu wycięte z papieru "biały len", pokryte brokatem i crackle accents. Jako uzupełnienie całej kompozycji dodałam też białe cekiny i półperełki.




Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja biała choineczka. Jestem ciekawa, czy Wy też robicie podobne ozdoby na święta...Jeśli tak, koniecznie pochwalcie się nimi w komentarzach :-)

Buziaki :-*

Ivy


Wykorzystane materiały:

- papierowe zawilce z brokatowym środkiem;
- drobne różyczki w kolorze białym;
- drobniutkie, białe różyczki;
- oszronione owoce głogu w kolorze białym;
- gwiazdki "cukrowe";
- białe winogronka;
- białe cekiny;
- półperełki 3 mm w kolorze białym;
- półperełki 5 mm w kolorze białym;
- papier wizytówkowy biały len;
- sznurek lniany bielony.

9 komentarzy:

  1. Cudna i jak pięknie mieni się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego! Jestem mega zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, ile odcieni ma biel!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super pomysł! Przepiękna choinka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha dopiero teraz zobaczyłam a to moja choinka https://www.facebook.com/czaple.wies/photos/a.643382779059903.1073741837.631075426957305/643382845726563/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)