sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje #4. Ozdoby do świeczek


Witajcie!

Dziś moja kolej na inspiracje i przekazanie Wam wskazówek, jak je wykonać. Przygotowałam ozdoby do świeczek dużych lub małych.


Do ich wykonania potrzebujemy:




drucik florystyczny
klej magic
ozdobną tasiemkę
dziurkacz gałązka sosny
kulki ozdobne, kwiatki papierowe i inne

W pierwszej kolejności robię bazę z drucika, by łatwo i równo zrobić bazę z drucika wyszukałam plastikowy kubeczek o średnicy większej od średnicy świeczki. Na nim zakręcam drucik.


Końce drucika zakręcam wokół siebie, by baza się trzymała. Następnie owijam ją ozdobną tasiemką.



Całe kółko pokrywam klejem i przyklejam gałązki sosny. Ilość zależy od Was. Ja zrobiłam dwie warstwy.




A następnie już ozdabiam dowolnie: 





Można też owinąć wokół drucika złote kule oraz białe szyszki:



Te ozdoby robi się szybko, łatwo i przyjemnie, więc zachęcam Was do wykonania takiej ozdoby świątecznego stołu.

W mojej pracy użyłam:




8 komentarzy:

  1. świetne! może zdążę coś zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Joolaa, robi się to bardzo szybko, więc z pewnością zdążysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - wbrew pozorom robi się je szybko. :-)

      Usuń
  3. Fajne :) ja na pewno zrobię sobie kilka na stół

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za te super pomysły! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo, że Wam się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam! Wkrótce pokażę efekty na blogu. Jeszcze raz dziękuje za tę inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, oto moje dzieła:http://mojapasja2.blogspot.com/2013/12/swiateczne-mini-stroiki.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)