poniedziałek, 23 grudnia 2013

WWE #12 - wyniki :-)

Nadszedł czas na wyniki ostatniego w tym roku weekendowego wyzwania :-) Dziękujemy, że w tym przedświątecznym szale przygotowań, znalazłyście czas, żeby pobawić się razem z nami :-*

Nasze zawieszkowe top5 to:






A nagroda, ooo taka ;-)


tym razem trafi do

...

...

...


za te śliczne i bardzo pomysłowe zawieszki do prezentów :-)


Gratulujemy i w celu odbioru nagrody prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com).

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie. Na nową edycję zapraszamy już w nowym roku ;-)

7 komentarzy:

  1. Tak, piękne bileciki. Były moim faworytem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ewie pomysłu i wykonania. Dziękuję za zabawę. Ile ja się tu uczę. Gdyby tak jeszcze te weekendy były dłuższe. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jedyna:)!!! I pomyśleć, że miałam tradycyjnie z braku czasu tak po prostu napisać imiona na torebkach z podarunkami zwykłym pisakiem. Dziękuję ogromnie - taki świąteczny upominek ucieszyłby z pewnością każdą kartkomaniaczkę - mnie raduje bardzo, bardzo, bardzo!!! Gratuluję pozostałym dziewczynom miejsca w tzw. top3. Wszystkim serdecznie dziękuję za współudział w tym iście ekspresowym wyzwaniu, gratulacje oraz wszystkie słowa w komentarzach pod zawieszkami na moim blogu. Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję bileciki sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho ho ho jaki wspaniały prezent dostałam w przeddzień Wigilii, dziękuję z całego serca za wyróżnienie mojej pracy, dziękuję wszystkim uczestniczkom za ciekawe inspiracje i gratuluję pozostałym wyróżnionym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyrużnienie, to moje pierwsze w życiu i bardzo mnie cieszy, jednocześnie gratuluję zwyciężczyni bo jej praca podobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)