piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocne jajka na patyku + kursik na "stokrotki" ...


To znów ja ;) Dziś przygotowałam dla was mini kursik na "stokrotki". Uwielbiam te ręcznie robione kwiatki. Przy okazji do łaski wróciły stare wysłużone dziurkacze (stokrotka jest nieco tępa ... a listek złamany :P). 

Jak widzicie tutek jest naprawdę prosty ... obędzie się myślę bez niepotrzebnych słów ;)



Poniżej moje jajka na patyku. Robię je co roku i przyznaję jest to moja ulubiona dekoracja świąteczna! Kolorystyka i forma jest kontynuacją tagów, które pokazywałam kilka dni temu ---> klik ... Tam też znajdziecie kursik na "gniazdko". Oba te elementy jak widzicie znalazły tu swoje miejsce :)






kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji Rapakivi "Fairy Flos 2/9"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optimistic #2"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optimistic #5"
- pręciki w kiściach
- różyczki bibułki pomarańczowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)