poniedziałek, 30 września 2019

Poniedziałek z Gościem - Retro Wariacje - część 1

Zapraszamy Was na nowy cykl na naszym blogu. Postanowiliśmy wprowadzić w nasze blogowe miejsce nieco świeżości i zaprosić do gościnnych inspiracji osoby spoza naszego stałego skladu. Mamy nadzieję, że ożywią one nasz blog, pokażą Wam inne sposoby wykorzystania naszych produktów i zachęcą do częstszego sięgania na kiviowe półki :)

Każdy Gość swoje inspiracje pokazywać będzie w trzy kolejne poniedziałki. Gwarantujemy więc pozytywny początek każdego tygodnia :)

Dziś gościmy u siebie Izę znaną w sieci jako Retro Wariacje.


Cześć jest mi niezmiernie miło gościć na łamach bloga Rapakivi i chciałabym serdecznie podziękować za zaproszenie. 
Od zawsze lubiłam rękodzieło (plastyka była moim ulubionym przedmiotem ;)) zaś moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się kilka lat temu. Od tego momentu po prostu pochłania mi każdą wolną chwilę, a niezliczone "przydasie" gromadzone są skrupulanie, bo żal mi wyrzucać każdego papierka, opakowania, czy wstążeczki ;). Od jakiegoś czasu wtajemniczam się także w tematykę mediowania. 

Zapraszam w odwiedziny moich miejsc w sieci:


Uwielbiam tworzyć prace z jakimś celem, więc często są to kartki urodzinowe, exploding boxy na uroczystości, czy też inne papierowe twory okolicznościowe.

Dzisiaj przybywam z zestawem karteczek - kredek z okazji zbliżającego się Dnia Nauczyciela. Żywe barwy na papierach Rapakivi idealnie się nadały do przygotowania pozytywnych karteczek z życzeniami dla Pani :)

Mam nadzieję, że Wam się spodobają.






Do zobaczenia za tydzień, przybędę na blog Rapakivi z kolejną inspiracją :)



W swoich pracach Iza wykorzystała takie produkty ze sklepu Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)