niedziela, 22 września 2019

Product Zoom - Lacy Sunset #4 - część 2

Wczoraj nie udało mi się opublikować posta z drugą częścią moich zmagań z papierem Lacy Sunset #4, więc dzisiaj szybko nadrabiam zaległości.

(kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do naszego sklepu)

W poprzedniej odsłonie motyli papier połączyłam z delikatnymi papierami, kremowymi dodatkami i różowymi kwiatami tworząc delikatny, kobiecy box ---> klik, klik.

Tym razem wzorzyście mocny papier zestawiłam z drugim, może nawet mocniejszym i sięgnęłam po pasek z wycinankami z kolekcji A Hint of Pepper, ten ciemnoszary:


Bardzo podoba mi się kontrast między delikatnym, motylim różem a mocną, pieprzową szarością.

Ponieważ wielkimi krokami zbliża się Dzień Nauczyciela, postanowiłam przygotować małą inspirację na tę okazję. To komplet składający się z czekoladownika i kartki. Drobny, słodki upominek na pewno ucieszy każdą panią ;) Całość jest bardzo prosta - nie ma w niej ani jednego elementu wycinanego za pomocą wykrojników lub dziurkaczy. Możecie więc taki zestaw bez problemu przygotować z dzieckiem. Wystarczy mieć pod ręką bazę kartki, bazę czekoladownika, kilka papierów, drobne dodatki, nożyczki i klej, albo jak w moim przypadku taśmę klejącą i trochę kosteczek 3D.


Do stworzenia kartki wykorzystałam bazę w kolorze kremowym o gramaturze 300 gsm. To jedna z grubszych baz, które możecie znaleźć w naszej ofercie. Jest wykonana z tego samego papieru co kiviowe pudełka, więc bardzo dobrze komponuje się z nimi kolorystycznie. Podobnie zresztą jak z czekoladownikiem.


Obie prace składające się na upominkowy komplet są dość płaskie, ponieważ papiery nakleiłam za pomocą taśmy klejącej. Użyłam oczywiście tej z kiviowego sklepiku, która jest jednym z nowszych produktów w naszej ofercie. To świetna błona klejąca o szerokości 8 mm, przeźroczysta i co najważniejsze, pozwalająca na przerwanie jej palcami, co bardzo ułatwia pracę. Nie trzeba używać nożyczek, nie trzeba ich brudzić, a potem czyścić z resztek kleju.

Elementami, które nadają kartce przestrzeni są fruwające motylki. Przykleiłam je na różnych wysokościach za pomocą kosteczek o różnej grubości. Mniejsze wycięłam z resztek arkusza Lacy Sunset #4, większe z tagowego paska Lacy Sunset #2. Dodałam kokardkę z tej samej, prostej, satynowej wstążki, którą związałam czekoladownik, ale przewiązałam kartkę również odrobiną dratwy w naturalnym kolorze. Kartkę ozdobił też napis ułożony z literek wyciętych z paska A Hint of Pepper #2. Jeśli Wasze dziecko dobrze radzi sobie z nożyczkami i lubi wycinanki, układanie napisu to praca w sam raz dla niego lub dla niej :)


Czekoladownik wygląda bardzo podobnie do kartki, ale dodatkowo zdobi go tekturkowy napis "Podziękowanie". Pomalowałam go czarnym cienkopisem, żeby kolorystycznie pasował do całej pracy. Taki sam napis miał pojawić się na kartce, ale zwyczajnie się nie pomieścił. Motylki na czekoladowniku przykleiłam w nieco inny sposób nawiązując do układu motylków na arkuszu papieru:


I jak podoba się Wam taki komplet? Prawda, że jest zupełnie różny niż poprzednia praca z Lacy Sunset #4? A to nadal ten sam papier w roli głównej :)

Zapraszam Was serdecznie na trzecią i ostatnią część tej edycji cyklu Product Zoom, która na naszym blogu już niedługo.

Udanego wieczoru,


W stworzeniu tych prac pomogły mi takie produkty ze sklepu Rapakivi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)