środa, 18 września 2019

Organizer na biurko - kurs DIY

Witajcie :)
początek roku szkolnego to dla większości z nas okres szykowania wyprawki dla swoich pociech. Moja córka jeszcze ma na to czas, ale już dziś na jej biurku możecie dopatrzeć się mnóstwa kredek, flamastrów i kolorowych długopisów ... gdzieś tam leżą nożyczki ... klej wysycha bez nakrętki ... a temperówka i gumka plącze się po podłodze - klasyka. Organizer w takim wypadku jest rzeczą niezbędną, więc dziś pokażę wam jak krok po kroku wykonać bardzo prosty organizer na bazie dowolnego kartonowego pudełka. Wielkość takiego organizera zależy oczywiście od Was. Większe pudełko można w środku podzielić na mniejsze przegródki.

Motywem przewodnim będzie MIŚ :)


Do jego wykonania będziemy potrzebować:
- dowolnej wielkości pudełko - baza organizera
(ja wykorzystałam opakowanie po zegarku)
- papier z kolekcji A Hint of Pepper 6/6
-
skrawek dowolnego papieru
(u mnie brązowy ścinek z kolekcji Hectic Eclectic)
- pasek do samodzielnego wycinania
A Hint of Pepper - pasek 1 - pasek 2
- czarny tusz, marker, farby akwarelowe,
- ruchome oczka
- ołówek, klej, nożyczki, taśmę dwustronną
- igłę + nici, kordonek lub mulinę do obszycia wzoru MISIA



 - szablon :)


wszystkie elementy z szablonu przenosimy na papier - uszy i bazę MISIA (przód i tył, 
prawa, lewa strona - wzór powinien być taki sam z obydwu stron) wycinamy dwa razy
- pyszczek, środki uszów i brzuch wycinanym z pasków do samodzielnego wycinania



 
 
 pudełko oklejamy wewnątrz i na zewnątrz - u mnie pojawiły się takie jakby "puste" krawędzie,
 wypełniłam je delikatnie geesem i po wyschnięciu pomalowałam na czarno


wyciętą z papieru A Hint of Pepper 6/6  bazę MISIA (2 części) przyklejamy z jednej strony 
do pudełka, brzegi tuszujemy, całość chlapiemy czarną akwarelą - UWAGA: między jedną 
a drugą kartką papieru z formy MISIA można dla usztywnienia wkleić sztywny karton lub bristol.


składamy głowę MISIA -  nos to tekturowe serce - 
kolorujemy je na czarno, dorysowujemy pyszczek, dodajemy ruchome oczka



 następnie wszystkie elementy obszywamy - jeśli ktoś nie lubi szyć tę część może pominąć ;)



kiedy wszystkie elementy mamy gotowe przystępujemy do "montażu" MISIA





tylne ścianki ozdobiłam elementami z paska do samodzielnego wycinania
są na nich świetne grafiki, które idealnie tu pasują :) całość wzmocniłam jeszcze
czerwonymi akcentami: tekturowe serce pojawia się z przodu i z tyłu pracy


Mam nadzieje, że kurs zachęci Was do wykonania swojego własnego organizera. A może nawet skusicie się i zrobicie go ze swoimi pociechami. Ten wzór idealnie się tu sprawdzi. Chłopcy - wiadomo - mogą postawić  na zieleń lub brąz ... w końcu nie wszystkie misie muszą być różowe ;)

Pozdrawiam
kigabet vel Ki



Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1275&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1279&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1280&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1101&controller=product&id_lang=7

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)