środa, 25 września 2019

Album w formie exploding boxa :)

Cześć!
Dziś dla mnie troszkę wyjątkowy post ponieważ ta inspiracja to mój debiut. Nigdy wcześniej nie stworzyłam exploding boxa i przyznam szczerze nie byłam nigdy przekonana do tej formy. Lubię rzeczy praktyczne, łatwe do przechowania i choć te piękne wypchane kwiatami i dodatkami pudełeczka bardzo przykuwały moją uwagę, ja sama broniłam się od wykonania. Teraz wiem, że nie będzie to mój pierwszy i ostatni box. Z przyjemnością zrobię ich więcej.

Ten box to forma albumu na zdjęcia. Nie ma w nim wielu ozdób, chciałam, aby było minimalistycznie, "czysto" z jak największą ilością miejsc do wklejenia zdjęć. W środku znajduje się połowa mini pudełeczka, które teraz dostępne są w sklepie i ja zaadoptowałam to pudełeczko a w zasadzie wieczko na podstawę harmonijki z papieru kraft, która tak jak box oklejona jest papierami z kolekcji Hectic Eclectic. Każdy papier potraktowąłam gesso z pentartu, które również znajdziecie w sklepie. Użyłam także gesso w kolorze czarnym do pokrycia tekturki dymka z napisem "razem".

Zapraszam na dużą dawkę zdjęć :)







Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że box Wam się spodob
i zainspiruje Was do stworzenia własnego :)
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)