poniedziałek, 9 września 2019

Pudełko w innym wydaniu

Dobry wieczór kochani!
Dziś inspiracja, którą każdy z Was wykona w 5 minut o ile pomysł Wam się spodoba a mam nadzieję, że tak.
Mały, skromny, prosty home decor wykonany z jednej części pudełeczka na kartkę. Uwielbiam wszystkie pudełka i często myślę co by z nich stworzyć. Po głowie ostatnio "chodzi mi" również albumik tak więc kto wie...być może następna inspiracja to będzie właśnie album. Tymczasem dzisiejsza nie zajęła więcej jak 5 minut a do wykonania wystarczyła jedna część pudełeczka, dziurkacz, drewniana klamerka, wstążka i tekturka do dekoracji :) Rapakivi w swojej ofercie ma kilka dymków, które idealnie sprawdzą się do projektów ze zdjęciami. Mi niestety dziś musiała wystarczyć tylko grafika, ale doskonale widać zamierzony efekt. W tą kraftową ramkę możecie wpiąć zdjęcie lub np. karteczkę przypominajkę.
Inspiracja dość skromna a można by o niej opowiadać i opowiadać choćby z powodu wielu zastosowań jak również tego, że możecie wg schematu wykonać ją na wiele różnych sposobów i w wielu różnych stylach.
Koniecznie dajcie znać co myślicie o takich prostych projektach :)






Pozdrawiam serdecznie.
Scrapelka


W pracy wykorzystałam:

    


1 komentarz:

  1. Fajny pomysł,na pewno zainspiruje się ,bo już mi chodzi po głowie na ramki na zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)