czwartek, 21 czerwca 2012

Scrap stryszkowy

Witajcie czytelnicy! 

Dzisiaj przybywam ze scrapem.
Zapamiętuję na nim moment, w którym to na moim scrapowym stryszku zrobiłam wielkie przemeblowanie, nie pierwsze i nie ostatnie zapewne Smile
Użyłam oprócz papierów dużo farb akwarelowych i akrylowych, ponadto dodałam maziaje żelopisowe i kredki świecowe. Gdzieniegdzie wystaje trochę materiału, trochę nitek... 







Użyłam: 

- papier Hectic Eclectic #5
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #5;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2. 

Pozdrawiam,

Noomiy

3 komentarze:

  1. Podoba mi się to CREATIVE SPACE
    Nitki, materiały jakby wyszły ze zdjęcia.
    Twórczo na całego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykły scrap, z tymi nitkami szczególnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)