poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wyjątkowe urodziny - wyjątkowa kartka :-)

Witajcie,

80 urodziny to naprawdę poważna sprawa. W związku z tym, że jubilatka jest ogrodniczką i wielbicielką kwiatów oraz kolorów czerwonego, żółtego i pomarańczu powstała kartka typu altanka (Trellis card). Pomysł na nią znalazłam u Joanny Kiss, moja wersja jest oczywiście ciut inna Wink 


Użyłam pięknego pomarańczowego papieru Be optimistic #2. Wycięłam okienko, ułożyłam deski altanki i oczywiście dodałam gałązki oraz mnóstwo kwiatów - czerwonych i pomarańczowych róż


Wnętrze trzyczęściowego składaczka również ozdobiłam Be optimistic #2, przy życzeniach umieściłam kompozycje z gałązek oraz różyczek, pomarańczowych i czerwonych. 


Kartka może też stać w takiej pozycji Smile 

 
Użyłam produktów Rapakivi: 

- papier Be optimistic #2;
- pomarańczowe różyczki;

Pozdrawiam Was serdecznie,

Monia


6 komentarzy:

  1. Prześliczna ta karteczka i jest i bardzo pomysłowa. Jakiś kursik na nią? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, taka optymistyczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)

    Kurs na Trellis card jest tutaj: http://www.card-making-magic.com/trelliscardtutorial.html Jednak wykonanie altanki jest bardzo proste i nie trzeba żadnego kursu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)