poniedziałek, 26 października 2015

Cieplutkie życzenia

Witajcie!

Na blogach zaroiło się już od świątecznych, zimowych kartek. Za oknem szybciej robi się ciemno... Postanowiłam więc na przekór poprawić sobie nastrój wesołymi, jasnymi i ukwieconymi kartkami. W nieco bałaganiarskim stylu - bo czemu nie ;-)

Użyłam cudnych pastelowych papierów, dodałam kwiatki, pręciki i sznurek oraz pochlapałam  całość farbkami, mgiełkami i tuszem. Papier przetarłam troszkę gesso, aby jeszcze bardziej rozjaśnić tło. Tekturki też pomalowałam, aby korespondowały z kolorem papieru.







Jak widzicie do takiej prostej kartki nie trzeba wiele, tekturka plus trochę sznurka i kilka kwiatków i oryginalna praca gotowa ;-)

Pozdrawiam serdecznie



W pracy użyłam




            http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1006&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)