środa, 4 marca 2020

Bordowy box ślubny

Witajcie,

jak napisałam w tytule posta, chciałabym pokazać Wam dzisiaj ślubny exploding box, w którym dominującym kolorem jest bordo. 


Papierem, który wykorzystałam do jego stworzenia jest wiśniowoczerwony Winter Elegance #5, a konkretnie jego stronę z delikatnym, damaskowym wzorkiem. Połączyłam go z delikatnym  papierem z kolekcji Little Sweetheart w drobne serduszka. Ponieważ bordo jest dość mocnym kolorem, w papierze, którym okleiłam zewnętrzne ścianki pudełka, wycięłam wykrojnikiem koronkowy wzór. Nadało to całości lekkości i jeszcze więcej elegancji.


Żeby podkreślić romantyczny charakter boxa, sięgnęłam po kremową bazę z serduszkami, ale w naszym sklepie takie boxy znajdziecie w sześciu kolorach (klikając w zdjęcie przeniesiecie się bezpośrednio do sklepu). 


Jeśli macie ochotę lub zapotrzebowanie na inny kolor, dajcie nam znać mailem lub na fb. Chętnie wytniemy dla Was pudełka w innym kolorze :)

Mój box po otwarciu prezentował się tak:


Jak widzicie, w środku też postawiłam na mnóstwo koronkowych akcentów, bo ażurowe wzory nadają pracy dużo lekkości. Wszystkie serwetki i rozetki wycięłam z grubego papieru 300 gsm w kolorze kremowym. Jest to ten sam papier, z którego wycinane są wszystkie nasze pudełka. Bardzo dobrze pracuje się na nim z wykrojnikami, w końcu nasze pudełka też wychodzą spod wykrojników, tylko takich ciut większych ;)

Ścianki boxa ozdobiłam dość prosto - napisem tekturkowym z naszej napisowej kolekcji, zakochanymi ptaszkami i serduszkami. Zielone akcenty to papier Jolly&Bright #2 w subtelny wzorek - moim zdaniem najfajniejszy zielony papier na listki.




Czwarta ścianka to życzenia od dziadków dla szczęśliwych nowożeńców. Wprawne oko zauważy, że za wszystkimi ozdobnymi rozetkami kryją się kieszonki na pieniężny upominek dla młodej pary ;)

Na środku pudełka znalazło się miejsce na kwiatową kompozycję złożoną z cynii, różyczek-bibułek i klasycznych róż. Ponieważ kolorami wesela były bordo i kremowy ze złotymi akcentami, nawiązałam do tego dodatkami w postaci brokatowych pręcików:


Błyszczące pręciki znajdziecie w naszym sklepie w trzech wariantach kolorystycznych (klikając w zdjęcie przeniesiecie się bezpośrednio do sklepu). To naprawdę fajny i niedrogi dodatek, którym można urozmaicić każdą pracę :)


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja dzisiejsza propozycja i że zainspirowałam Was do sięgnięcia po kiviowe bazy z sercami :) Jeśli przygotowywaliście już podobne prace, może macie ochotę pochwalić się nimi w komentarzach pod tym postem? 

Pozdrawiam serdecznie,


W mojej pracy znajdziecie takie produkty ze sklepu Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)