poniedziałek, 23 marca 2020

Poniedziałek z Gościem - Papierowe Czary Mary - część 3

Cześć,

to już nasze ostatnie poniedziałkowe spotkanie. Mam nadzieję, że za bardzo Was nie zanudziłam ;)

Na dzisiaj przygotowałam boxa z mnóstwem kwiatów i motyli - to tak, żeby wiosnę przywołać:) Przyznam się Wam szczerze, że do wykonania tej pracy pocięłam mój ostatni "drewniany" papier od Teresy Collins - chomikowałam go ponad 5 lat!!! No ale tak idealnie mi przypasował do kiviowych papierów, że musiałam :)








Dziękuję, że byliście ze mną przez te trzy tygodnie i życzę Wam wszystkiego twórczego.

Buźka

Bardzo dziękujemy Kasi za wszystkie prace, które przygotowała dla nas w ramach gościnnych poniedziałków. Mamy nadzieję, że tak jak i my spojrzeliście na kiviowe produkty w nieco inny sposób :)

W pracy Kasi znajdziecie takie produkty ze sklepu Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)