poniedziałek, 9 marca 2020

Poniedziałek z Gościem - Papierowe Czary Mary

Wracamy do formuły Poniedziałków z Gościem, które w ubiegłym roku bardzo przypadły Wam do gustu.

Tym razem zapraszamy Was na szczyptę scrapowej magii, bo zawitała do nas Kasia Opoka, która swoje prace publikuje pod szyldem Papierowe Czary Mary.


Mam na imię Kasia, prowadzę stronę na facebooku - www.facebook.com/papieroweczarymary
a mój profil na instagramie to papierowe.czary.mary

Moje uwielbienie do papieru trwa już 8 lat, chociaż w sumie to chyba od zawsze. Ale te 8 lat temu Papierowe Czary Mary wystartowały. Uwielbiam prace w stylu c&s, ale ostatnio przekonuję się do tych bardziej "bogatych". Pokochałam kwiaty z foamiranu i zaczęłam robić je sama. Czasami uda mi się coś zmediować. Nie obce jest mi też kolorowanie markerami - no po prostu lubię wszystko, co pozwala mi się kreatywnie rozwinąć.


Dziś Kasia ma dla Was naprawdę cudowną kartkę, nie przedłużając oddaję jej zatem głos :)


Cześć!

Bardzo mi miło, że mogę Was poinspirować jako gościnna projektantka na blogu. Mam teraz czas obfitujący w komunijne tematy, ale pomyślałam, że warto odetchnąć na chwilę i przygotować coś innego. I w ten oto sposób powstała kartka świąteczna - no bo przecież zbliża się Wielkanoc. Przy okazji odkryłam, że kiviowe papiery są idealne do wycinania wykrojnikami wszelakiej roślinności, wianków i napisów - mają bardzo delikatny wzór, dzięki czemu wycięte elementy wyglądają po prostu świetnie.





W pracy Kasi znajdziecie całą gamę produktów ze sklepu Rapakivi:



4 komentarze:

  1. Piękna kartka,też lubię te papiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie teraz w dobie masowego napływu różnych papierów te są świetne i ponadczasowe. Mam je u siebie już od bardzo dawna i są rewelacyjne do delikatnych prac.

      Usuń
  2. niezwykła jest lekkość tej kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kigabet dziękuję :) Całą robotę to chyba ten papier robi ;)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)