środa, 12 sierpnia 2020

Kartki z przesłaniem

Cześć,dzisiaj mam dla Was dwie proste kartki  zrobione ze ścinków papierów.Jest to dobry sposób, aby wykorzystać zalegające skrawki i zarazem zrobić sobie w pudełkach porządek.  Jako "fanka" papierów A Hint of Pepper nie mogłam pominąć i tym razem tej kolekcji...:) i listków.... Obie kartki utrzymane są w delikatnej pastelowej tonacji, aby nie zdominować przesłania.


Ta kartka wykonana jest na małej  kwadratowej bazie 10,5 cm. Ja bardzo lubię ten format, bo dobrze sprawdza się przy takich pracach.


W obu kartkach wykorzystałam nowe produkty dostępne w sklepie Rapakivi.



Na koniec dodam, że inspirację do kartek 
zaczerpnęłam z tablicy bingo z aktualnego wyzwania #94.


Pozdrawiam,
Aluu

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)