wtorek, 11 sierpnia 2020

Mięta i róż

Witajcie w ten jakże słoneczny wtorek!
Korzystacie z ciepełka i odpoczywacie czy pracujecie jak mróweczki?
Ja wycinam, kleję... i takie są tego efekty.
Przygotowałam pastelową kartkę z mnóstwem kwiatów.



Zobaczcie, jaka śliczna jest ta klatka dla ptaków - ja jestem zakochana! 


Uwielbiam też te małe, słodkie klamerki, więc musiałam znaleźć
dla jednej z nich również miejsce na tej kartce.

Całość kompozycji uzupełniłam oczywiście mikrokulkami
 i brokatem (tym razem srebrnym) i cekinami. 


Praca powstała w oparciu o bingo z aktualnego wyzwania.
Wybrałam środkową poziomą linię: poszarpane brzegi - kwadratowa baza - odrobina zieleni. 



Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu - nagrody czekają!
Pozdrawiam Pusia


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)