piątek, 21 sierpnia 2020

Kopertówka z nutą romantyzmu

Cześć! 
Dziś przychodzę do Was z kolejną przypominajką aktualnego wyzwania - już niewiele czasu zostało Wam na wzięcie udziału. Moja propozycja jest idealnym przykładem na to, że niewiele produktów trzeba (w sumie to czasu i nakładu pracy również), by przygotować kartkę spełniając warunki wyzwania.


Jako bazy użyłam nowości - bazy kopertowej w prześlicznym błękitnym odcieniu.


Nie chciałam przytłoczyć jej papierami scrapowymi, więc użyłam biały papier,
który wcześniej wytłoczyłam przy użyciu folderu do embossingu. 


Dodałam tylko kwiatki, pręciki, odpowiedni napis w szyldzie i kartka gotowa!
Sznurek, którego użyłam do zawiązania kartki dostajecie razem z bazą. Świetnie, prawda?


By wykonać tę kartkę zastosowałam prawą pionową linię:
motyle - odrobina zieleni - szyld z napisem.


Pozdrawiam i ponownie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu!
Paulina

 
W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)