środa, 26 sierpnia 2020

Nie bójcie się wyzwań bingo

Cześć, tu Pinezka. 
Chciałam się dziś przyznać do czegoś - do niedawna nie lubiłam wyzwań typu "bingo". Zawsze mnie denerwowało to, że w pracy muszą być jakieś ograniczenia, że nie zawsze te linie pionowe czy poziome mi pasują, że wyzwania takie nie rozwijają kreatywności. Aż coś mi w głowie zaskoczyło i pomyślałam, że to jest takie wyzwanie, podczas którego należy użyć w pracy, zrobionej w swoim własnym stylu, minimum trzech przedmiotów i że to może być bardzo kreatywne wyzwanie. Bo czasem te wytyczne są takie, których na codzień nie używamy.

Rozpisałam się, a miałam Wam pokazać moją - już drugą - interpretację naszego sierpniowego wyzwania bingo. Tym razem zrobiłam moja ulubioną formę, czyli wpis do travelerka. Wpis jest hołdem dla Marii Janion, której książki kształtowały mnie w wieku nastoletnim. 
 



Wykorzystałam tu pierwszą linię pionową, czyli paski papieru (pod cytatem), poszarpane brzegi (kalki technicznej, również pod cytatem) oraz czegoś czarnego (odbitki stempli kwiatowych, czarna ramka robiona cienkopisem, cytat). Wymyślać zastosowanie wytycznych naszego bingo, to miły i kreatywny czas, spróbujcie same! Spieszcie się! to bingo obowiązuje tylko do 30. sierpnia!


Pozdrówki,
Pinezkowa

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)