wtorek, 16 lutego 2021

CARS - wyjątkowa inspiracja od Natalii Królak

Cześć!

Dziś zaprezentuję Wam serię kartek dla fanów motoryzacji, ale myślę, że nie tylko... 

Jeśli wykonując kartki dla panów często macie z nimi problem to możliwe, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu :-) 

W zależności od dodanego napisu sprawdzą się na wiele okazji. 

Użyłam tu papierów z czterech różnych kolekcji od "Rapakivi"  i oczywiście niezawodnych baz w moim ulubionym kolorze, czyli kraft (linki do materiałów znajdziecie na dole posta).

Fronty kartek zdobią piękne akwarelowe grafiki. Dodałam do nich jedynie małe ozdobne kompozycje, w których umieściłam między innymi serca wycięte z tektury falistej, malowane tekturkowe tło, guziki ze sznurkiem i małe papierowe kwiaty, które wykonałam z tych samych arkuszy papierów. Na koniec kuleczki 3D, nieco wosku i chlapań i seria gotowa.

Co o niej myślicie? Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)








Pozdrawiam Was cieplutko,

Natalia

Użyte materiały:

8 komentarzy:

  1. Motoryzacyjne kartki zawsze mnie przerażają ale Ty sobie świetnie poradziłaś. bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Cieszę się, że się podobają :-)

      Usuń
  2. przepiękne! bardzo się mi podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. A czy robiła Pani jakieś dla fanów motocykli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Chyba jeszcze nie :-) Dziękuję pięknie :-)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)